20 Kasım 2010 Cumartesi

"it haplar, kerivan geçer"

Selam Arkadaşlar!

Bu güne kadar blogta Türkçe ve İngilizce yazdım, fakat "öztürkçe" yazacağım aklıma hiç mi hiç gelmemişti, bu yaştan sonra onu da öğreneceğiz, ilk kelimemiz de; "it haplar, kerivan geçer" ata sözü.

Bu günün Türkçesinde "it haplar, kerivan geçer" ne demektir derseniz burayı tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı yazmamın sebebi, bir önceki yazımda bahsi geçen, karniolu karalayan, Guinness'e aday arıcımızın:

Yardakçılarından birisi bir önceki yazımı kopyalayıp hedef tahtasına koymuş(!) ve çamur atışı başlamış...

Yazı hedef tahtasına konmuş konmasına ama erezyona uğratılmış...

Ne olur ne olmaz diye Ali Türk'ün ismi silinmiş.

Adamlar; Ali Türk, Muhteşem Turunç, Ali Şekerli ismini duyduklarında, okuduklarında bir hoş oluyorlar(!) tahammül edemiyorlar.

Bir önceki yazımda çok basit bir soru sormuştum kalemini kirletmek istemeyen o arkadaşa; hiç kimsenin başaramadığı bir işi başardığı için kendisini tebrik etmek lazım aslında da, nedense duymazdan geliyor bu soruyu defalarca sordum ama cevap alamadım!

Sorumu tekrarlıyorum; o yaz güzelliğinde 20 küsur arını nasıl söndürdün, o söndürdüğün arıların karniol mu idi?

Ne kadar kazık soru değil mi?

İşin bir de iyi tarafı var; Guinness' e aday bile olabilirsin!

Hadi bakalım çamura yatmadan bi zahmet cevapla da yardakçıların nasıl bir arıcı olduğunu anlasınlar!

Bir hatırlatma daha yapayım; Bailey'in kitabından İnvert şeker ile ilgili açıklayacakların vardı, iki yılı geçti açıklamadın, hala çamurda yatıyorsun hatırlatayım!

Forum üyelerinin arkasına saklanmaktan vaz geçip dürüstçe cevaplayıver...

Şayet tercüme zorluğu falan çekiyorsan ben hallederim hiç mi hiç çekinme(!)

Saygı değer kopyacılar, beni okumaya devam edin sizi daha da farklı konularda bilgilendirmeye devam edeceğim, şakşakçılığınızın yanında bir soruverin bakalım kalemini kirletmek istemeyen o zat'a soruları niye cevaplamıyorsun diye, bakın neler öğreneceksiniz...

Haa unutmadan bir hatırlatma yapayım "mandacılara" ve "sabırcılara" pazartesi günü karniol arısının nereye ait olduğunun belgelerini sunacağım!

Bu yazıyı da kopyalayıp alabilirsiniz, gurur duyacağımdan emin olabilirsiniz , hedef tahtanızda zannedersem 2-3 tane yazım oldu, beni önemsediğiniz için size teşekkür ederim(!)

4 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Ali abi bayramda bayağı eğlenmişin benim ve Ali nin bu tatil süresince internetimizin olmayışı bayağı kayıp oldu eğlence açısından:/)

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali abi,seni hedef tahtasına koyan karavanacı.İsmi cismi de yok,belliki düzen içindeler,kimlikleri olmadığına göre.Bizim atalarımız Dede korkut tan beri çocuklarına isim koyarlar.Ya bizden değil ya da kahramanlık kazanma peşinde.Saglıcakla kalın.

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi ben bayrama gitmesemde bir şey farketmezdi, zaten onları okumuyorumki.
Ali abi anlatımına göre bunların uslupları bozulmaya başlamış yav::))

çapsızları kendi hallerine bırak...
Kervan için ses lazım ses::)))
Kal sağlıcakla.

İRFAN CEYHAN dedi ki...

beni kanım denemekten gecer insan tecrübe edinmediği birsey hakkında bir kanıya varamaz bu kanıya varmak için denemek lazım ama amatörce yapıp eleştirmektense profosyonelce yapmak ve yapanlardan ilham almak sonrada denemek lazım diye düşünmekteyim..selamlar.