19 Haziran 2011 Pazar

Dostlukların Perçinlendiği Gün.



Benim için çok güzel bir gün oldu. Yıllardır sanal alemde msn. de konuşupta yüz yüze görüşemediğimiz bazı arkadaşlarımızla görüşme fırsatımız oldu.

Perşembe sabahı sevgili abim Muhteşem bey beni Esenler otogarından aldı. Otobüsten inmeme daha 45 dk. varken beni karşılamaya gelmiş, hakkını nasıl öderim bilmiyorum.

Otogardan çıktıktan sonrada Muhteşem abinin iş yerine gitmek için, trafik çok yoğun olduğundan dolayı bayağı bir dolandık. Muhteşem abiye sabah sabah bayağı bir yük oldum.

Muhteşem abinin Muayenehanesinde kahvaltı ettikten sonra Şenol arkadaşımızı yoldan alıp, Ümraniye'ye Yusuf Şimşak kardeşimizin Ofisine, diğer arkadaşlarla buluşmaya gittik.

Ve mutlu son, daha önce yüz yüze görüşme fırsatını buladığımız arkadaşlarımızla görüşmek nasip oldu.

Yusuf Şimşak, Mehmet Yüksel ve Vecdi abiyle Burada karşılaştık ve güzel bir sohbetimiz oldu bu karede Saim Gürel yok onunla daha sonra buluştuk.

Yusuf Şimşak'ın ofisi

Daha sonra Yusuf Şimşak yemek ikram etti.

Bazı arkadaşlarımızın kötü huylu kollesterolu varmış, otlarla idare etti (!)

Ehhh nasip kısmet, hadi bakalım buyurun...

Hadi be kardeşim bırak şimdi fotoğraf çekmeyi :=)

Polenez köyü geçerek İshaklı köyüne, Yusufun arılığına geldik. Köy, bir doğa harikası anlatılmaz görmek lazım. Yusuf Şimşak'ın arılığı, körüğün dumanında sohbet başladı... Nasılda gülerek anlatıyor, inşallah hep gülersin.

Yusuf Şimşak'ın arılığı çok düzenli idi.

Beşli ruşetler, anaarı yetiştirmek için kullanıyor.

Ali Türk kardeşimiz Vecdi abinin oğluna larva transferini gösteriyor, çok hevesli bir oğlan, geleceğin arcısı.
Vecdi abi arıların uysallığını test ediyor.

Herkes mutlu.

Mehmet de bayağı yorgun idi, İstanbulun trafiğine hayran kaldı:=)



Yusuf Şimşak'ın arıcılık malzemelerini koyduğu depo dahi denetlendi:=) ve geçer not aldı.

Yusufun invert şurup yaptığı kazan, iki çuval şekerden şurup yapıp anaarı ruşetlerine besliyormuş. Ali de ot ile beslendi ya, illaki inverten içecekmiş Yusuf olmaz diyor ama gelde anlat. Yav sayın bakanım "otalanırsın" felan yapma, etme dedik de önünü aldık.
Ne işine gelir bak invert yiyen arılar bile iflah olmuyor, adamlar bas, bas bağırıyor, bir tarafları yırtılacak mazallah invert vermeyin diye haykırırken duymuyormusun, okumuyormusun?

Biz Yusufun bal sağım odasını gezerken " seninki yine sotaya yattı" Tavuklarla hindileri kesiyor da... cesaret edemiyor çünkü bu karede olmayan Çok sevimli bir hayvan daha var. Sen uyanıksan ev sahibi daha uyanık çıktı... Köpeği bağlamadı, hadi insene aşağıya...

İyi ki yanımızda olta yoktu:=)

Diğer arkadaşların kurs saati yaklaştığı için vedalaştık ve ayrıldılar. Yusuf bizi bırakmadı çay falan içtik, çok güzel bir verandası var adeta kartal yuvası insan seyrederken başka alemlere dalıyor. Çaydan sonra bizi yaklaşık 40 km getirerek yolcu etti onada çok zahmet verdik, hakkını helal etsin, Allah razı olsun ondan. Benim için yorucu bir gün oldu ama rüya gibi idi. Şu sanal alemde çok güzel dostlar edindim, arkadaş demiyorum, dost diyorum çünkü arada çok fark var.

Ortamımızda; her ne kadar birbirimize takılsak da öyle bir samimiyet varki anlatamam. Hele Yusuf kardeşim beni öyle bir etkilediki... Şahısları çok güzel analiz etme kabileyeti var, bir kaç kelime konuştuğu biri ile niyetini, ne demek istediğini, karakterini çok rahat ve doğru şekilde analiz etme yeteneği var, doğrusu Yusufun bu yönü beni çok etkiledi.

Mehmet Yüksel kardeşim çok beyefendi ve bir o kadar da cana yakın biri bildiğini kesinlikle saklamıyor, anlatırkende karşısındakini ezmiyor.

Vecdi abi... msn de yazışırken biraz zorlanıyor galiba kendini ifade edemediğini zannediyorum, kendisi ile tanıştıktan sonra çok sevecen ve esprili biri olduğunu gördüm çok güzel muhabbeti var.

Bu ekibin, dostluğun bir parçası olduğum için, içim, içime sığmıyor...

Yine duygusallaştım, ağlamadan son noktayı koyayım...


8 yorum:

ALİ TÜRK dedi ki...

Ali abi hep birlikte çok güzel bir gün yaşadık. Benim açımdan günler geceler bu sıra karıştı::)
Kader işte ne yapacan, böyle doktorun eline düşersen daha çok ot yedirir::((
Bende hepinize ayrı ayrı teşekür ediyorum.
İnverti fazla karıştırma, bırak dibi tutsun biraz.
Kalın sağlıcakla.

SAİM AHMET GÜREL dedi ki...

Sevgili Ali abi,
Gercek dostluk bu olsa gerek. Sınır tanimaksizin tek bir amac için. ARILARIN yarattığı dostluk bu.
Selamlarımla,

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Şekerli abi bu geziden benim çıkardığım en önemli sonuç "ustana karşı bir it edin rahat et" sloganıdır:) sağlıcakla kal abi.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Ali Abi.

Teşekkür etmesi gereken birisi varsa o da benim.O kadar mesafeden kalkıp geldin bizi mesut bahtiyar eyledin.Bloglardan tanışmak ayrı ama seni yüzyüze görerek tanımak daha bir ayrı.

Böyle bir dost grubuna dahil olduğum için sizlere müteşekkirim.

Mevlam en yakın zamanda tekrar görüşmeyi nasib eder inşallah.

SLM ve Muhabbetle...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali abi,herkese teşekkür ederim,birbirimizi yakından tanıma fırsatını bulduk.saglıcakla kalın.

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Ali ŞEKERLİ Abim
Ben Şu anda İstanbul'da yaşayan amca,dayı, teyze, hala çocuklarını tanımam fakat yolda şu ekibin yarısını görsem hemen tanır adı ile hitab ederim.
Bence arıcılığın en güzel taraflarından birisi de bu...
Muhabbetle kalın....

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Şekerli allah dostlukları bozmasın,kozmopolit bir toplantı olmuş,Almanya Erzincan hattı orada,ne güzel bir olay,başarı ve kolaylık dileklerimle.

Mehmet Yüksel dedi ki...

Ali abi bizler içinde çok hoş bir gün oldu,dostlarımı yüz yüze görmek sohbet etmek beni çok mutlu etti,emeği geçen herkeze özellikle Yusuf Şimşak kardeşime
Ali Türk abime ve Muhteşem abime çok çok teşekkürler ediyorum.


Selamlar Saygılar abi,
Mehmet Yüksel.